Матеріали та
завдання для опрацювання
Із предмета «Інформатика» з 13.03.20-24.04.2020
ПІДРУЧНИКИ ДЛЯ
ОПРАЦЮВАННЯ «Інформатика»
Адреса електронної пошти
викладача Гудим І.М.: inna.gudym@gmail.com
ПІДРУЧНИК 1.
Група №10
Дата
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
Допоміжні ресурси
|
Завдання
|
18.03
|
№48
|
Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю.
Айдентика. Створення логотипів. Брендгайд. Брендбук.
|
Записати основні визначення у зошит. Підготуватися до контрольної роботи
|
|
18.03
|
№49
|
Підсумково-узагальнюючий
урок
|
Пройти тестування в Google Forms (Потрібно перейти за посиланням. У нижній частині форми ОБОВЯЗКОВО натиснути кнопку «Надіслати
результат»)
|
|
25.03
|
№50
|
Характеристики
зображення та засобів його відтворення - яскравість, контрастність, роздільна
здатність, інтервал оптичної щільності (фотографічна ширина), колірна гама,
палітра, глибина кольору, насиченість кольору.
|
Опрацювати допоміжні ресурси.
Підготувати повідомлення
«Використання колірних моделей у професії»
|
|
25.03
|
№51
|
Растровий графічний
редактор як інструмент для дизайну.
|
Скласти конспект за допомогою
допоміжних ресурсів
|
|
01.04
|
№52
|
Основні інструменти для
малювання.
|
Створити листівку-запрошення
|
|
01.04
|
№53
|
Концепція побудови
пошарового зображення. Робота з шарами.
|
Переглянути навчальну
презентацію до уроку
Опрацювати опорний конспект на
цій веб-сторінці
|
|
08.04
|
№54
|
Створення колажів.
Прийоми колажування.
|
Записати огляд стаття у зошиті
|
|
08.04
|
№55
|
Робота з текстом.
|
Опрацювати навчальний матеріал
уроку (виконати всі вказівки уроку)
Виконати практичні завдання,
аналогічні тим, що розглядалися у відео вчителя
Виконані вправи збережіть у
форматі jpg та надішліть вчителю
|
|
15.04
|
№56
|
Робота з векторними
елементами.
|
Скласти питання для
взаємоопитування
|
|
15.04
|
№57
|
Ретуш та художня обробка
зображень, отриманих шляхом фотографування або сканування. Гама-корекція як
засіб узгодження діапазону яскравості зображення і характеристик засобу його
відтворення. Тонова корекція зображень. Робота з кольором.
|
Презентація до
уроку
|
Скласти опорний конспект за презентацією
|
16.04
|
№58
|
Створення елементів для веб-сторінок.
Анімація в растровому графічному редакторі.
|
|
Виконати завдання практичної частини
|
22.04
|
№59
|
Практична робота 8. Створення анімаціі в
растровому графічному редакторі.
|
||
22.04
|
№60
|
Підсумково-узагальнюючий урок
|
Підготувати презентацію фотоколажу за професійною тематикою або
фактурного колажу.
|
|
23.04
|
№61
|
Векторний графічний
редактор як інструмент для дизайну.
|
Опрацювати матеріали за посиланням
Підготувати питання для взаємоопитування
|
|
№62
|
Основні інструменти для
малювання.
|
Опрацювати матеріали
Відпрацювати навички створення
графічних примітивів
|
||
№63
|
Робота з векторними
контурами.
|
Підготувати питання для взаємоопитування
|
||
№64
|
Трасування об'єктів.
Маскування.
|
Підготувати питання для взаємоопитування
|
Група №11
Дата
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
Допоміжні ресурси
|
Завдання
|
18.03
|
№58
|
Створення елементів для
веб-сторінок. Анімація в растровому графічному редакторі.
|
|
Виконати завдання практичної частини
|
18.03
|
№59
|
Практична робота 8. Створення анімаціі в
растровому графічному редакторі.
|
||
25.03
|
№60
|
Підсумково-узагальнюючий урок
|
Підготувати презентацію фотоколажу за професійною тематикою або
фактурного колажу.
|
|
25.03
|
№61
|
Векторний графічний
редактор як інструмент для дизайну.
|
Опрацювати матеріали за посиланням
Підготувати питання для взаємоопитування
|
|
31.03
|
№62
|
Основні інструменти для
малювання.
|
Опрацювати матеріали
Відпрацювати навички створення
графічних примітивів
|
|
01.04
|
№63
|
Робота з векторними
контурами.
|
Підготувати питання для взаємоопитування
|
|
01.04
|
№64
|
Трасування об'єктів.
Маскування.
|
Підготувати питання для взаємоопитування
|
|
08.04
|
№65
|
«Живі» переходи.
Спотворення і деформація.
|
Пояснити принцип
використання «живих переходів»
|
|
08.04
|
№66
|
Заливка об'єктів. Робота
з градієнтами. Прозорість. Градієнтна сітка. Художні ефекти. Робота з
символьними об'єктами.
|
Виконати тренувальну вправу «Малюнок
бабки із застосуванням лінз»
|
|
09.04
|
№67
|
Робота з текстом.
Макетування. Художнє оформлення тексту.
|
Відпрацювати навички об'єднання
та розділення фігурного тексту
|
|
15.04
|
№68
|
Ділова графіка.
|
Підготувати повідомлення
«Можливості ділової графіки в професії»
|
|
15.04
|
№69
|
Практична
робота 9. Робота з текстом.
Макетування. Художнє оформлення тексту.
|
Виконати практичну роботу.
Підготуватися до контрольної роботи
|
|
16.04
|
№70
|
Підсумково-узагальнюючий урок
|
Виконати контрольну роботу у Google Form
(Потрібно перейти за
посиланням. У нижній частині форми ОБОВЯЗКОВО натиснути
кнопку «Надіслати результат»)
|
Група №13
Дата
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
Допоміжні ресурси
|
Завдання
|
13.03
|
№31
|
Ергономіка
розміщення відомостей на веб-сторінці. Поняття пошукової оптимізації та
просування веб-сайтів.
|
Скласти питання для взаємоопитування
|
|
13.03
|
№32
|
Аналітика сайту. Основні
поняття і принципи роботи. Програми веб-аналітики.
|
Опрацювати п. 4. 4. (с.133-135)
Дати відповідь на питання: «Навіщо
власник намагається підвищити рейтинг сайту? Обґрунтуйте вашу думку
прикладами».
«Чому на малюнку зображено пінгвіна та панду».
|
|
16.03
|
№33
|
Практична робота 7. Основні настройки і відстеження ефективності в Google
Analytics.
|
Виконати завдання
с. 135-136
|
|
20.03
|
№34
|
Роль електронних
медійних засобів в житті людини
|
Зробити дослідження: упродовж
тижня зафіксуйте час, проведений із використанням гаджетів.
Створити інфографіку, де
відобразіть, на що ви витратили цей час.
|
|
25.03
|
№35
|
Підсумково-узагальнюючий урок
|
Аналіз та інфографіку розмістити у презентації Microsoft Power Point.
(Результати
надіслати на адресу електронної пошти викладача inna.gudym@gmail.com.)
|
Група №15
Дата
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
Допоміжні ресурси
|
Завдання
|
13.03
|
№27
|
Практична робота 5. Створення та адміністрування сайту.
|
Виконати практичну роботу
|
|
17.03
|
№28
|
Поняття про мову розмічання
гіпертекстового документа
|
Виписати основні визначення
|
|
19.03
|
№29
|
Гіпертекстові, графічні,
анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках
|
||
19.03
|
№30
|
Практична робота 6. Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні
елементи на веб-сторінках
|
Створити 1 веб-сторінку
(письмово або програмно) з відеофайлом
|
|
24.03
|
№31
|
Ергономіка розміщення
відомостей на веб-сторінці. Поняття пошукової оптимізації та просування
веб-сайтів.
|
Опрацювати п. 4. 4. (с. 131-132)
Скласти питання для взаємоопитування
|
|
24.03
|
№32
|
Аналітика сайту. Основні
поняття і принципи роботи. Програми веб-аналітики.
|
Опрацювати п. 4. 4. (с.133-135)
Дати відповідь на питання: «Навіщо
власник намагається підвищити рейтинг сайту? Обґрунтуйте вашу думку
прикладами».
«Чому на малюнку зображено пінгвіна та панду».
|
|
26.03
|
№33
|
Практична робота 7. Основні настройки і відстеження ефективності .
|
Виконати завдання
с. 135-136
|
|
26.03
|
№34
|
Роль електронних
медійних засобів в житті людини
|
Зробити дослідження: упродовж
тижня зафіксуйте час, проведений із використанням гаджетів.
Створити інфографіку, де
відобразіть, на що ви витратили цей час.
|
|
31.03
|
№35
|
Підсумково-узагальнюючий урок
|
Аналіз та інфорграфіку розмістити у презентації Microsoft Power Point.
(Результати
надіслати на адресу електронної пошти викладача inna.gudym@gmail.com.)
|
Група №16
Дата
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
Допоміжні ресурси
|
Завдання
|
17.03
|
№59
|
Практична робота 8. Створення анімаціі в
растровому графічному редакторі.
|
||
17.03
|
№60
|
Підсумково-узагальнюючий урок
|
Підготувати презентацію фотоколажу за професійною тематикою або
фактурного колажу.
|
|
18.03
|
№61
|
Векторний графічний
редактор як інструмент для дизайну.
|
Опрацювати матеріали за посиланням
Підготувати питання для взаємоопитування
|
|
23.03
|
№62
|
Основні інструменти для
малювання.
|
Опрацювати матеріали
Відпрацювати навички створення
графічних примітивів
|
|
24.03
|
№63
|
Робота з векторними
контурами.
|
Підготувати питання для взаємоопитування
|
|
24.03
|
№64
|
Трасування об'єктів.
Маскування.
|
Підготувати питання для взаємоопитування
|
|
25.03
|
№65
|
«Живі» переходи.
Спотворення і деформація.
|
Пояснити принцип
використання «живих переходів»
|
|
30.03
|
№66
|
Заливка об'єктів. Робота
з градієнтами. Прозорість. Градієнтна сітка. Художні ефекти. Робота з
символьними об'єктами.
|
Виконати тренувальну вправу «Малюнок
бабки із застосуванням лінз»
|
|
31.03
|
№67
|
Робота з текстом.
Макетування. Художнє оформлення тексту.
|
Відпрацювати навички об'єднання
та розділення фігурного тексту
|
|
31.03
|
№68
|
Ділова графіка.
|
Підготувати повідомлення
«Можливості ділової графіки в професії»
|
|
07.04
|
№69
|
Практична
робота 9. Робота з текстом.
Макетування. Художнє оформлення тексту.
|
Виконати практичну роботу.
Підготуватися до контрольної роботи
|
|
07.04
|
№70
|
Підсумково-узагальнюючий урок
|
Виконати контрольну роботу у Google Form
(Потрібно перейти за
посиланням. У нижній частині форми ОБОВЯЗКОВО натискути
кнопку «Надіслати результат»)
|
Група №17
Дата
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
Допоміжні ресурси
|
Завдання
|
16.03
|
№57
|
Ретуш та художня обробка
зображень, отриманих шляхом фотографування або сканування. Гама-корекція як
засіб узгодження діапазону яскравості зображення і характеристик засобу його
відтворення. Тонова корекція зображень. Робота з кольором.
|
Презентація до
уроку
|
Скласти опорний конспект за презентацією
|
18.03
|
№58
|
Створення елементів для
веб-сторінок. Анімація в растровому графічному редакторі.
|
|
Виконати завдання практичної частини
|
18.03
|
№59
|
Практична робота 8. Створення анімаціі в
растровому графічному редакторі.
|
||
25.03
|
№60
|
Підсумково-узагальнюючий урок
|
Підготувати презентацію фотоколажу за професійною тематикою або
фактурного колажу.
|
|
25.03
|
№61
|
Векторний графічний
редактор як інструмент для дизайну.
|
Опрацювати матеріали за посиланням
Підготувати питання для взаємоопитування
|
|
26.03
|
№62
|
Основні інструменти для
малювання.
|
Опрацювати матеріали
Відпрацювати навички створення
графічних примітивів
|
|
26.03
|
№63
|
Робота з векторними
контурами.
|
Підготувати питання для взаємоопитування
|
|
27.03
|
№64
|
Трасування об'єктів.
Маскування.
|
Підготувати питання для взаємоопитування
|
|
01.04
|
№65
|
«Живі» переходи.
Спотворення і деформація.
|
Пояснити принцип
використання «живих переходів»
|
|
01.04
|
№66
|
Заливка об'єктів. Робота
з градієнтами. Прозорість. Градієнтна сітка. Художні ефекти. Робота з
символьними об'єктами.
|
Виконати тренувальну вправу «Малюнок
бабки із застосуванням лінз»
|
|
03.04
|
№67
|
Робота з текстом.
Макетування. Художнє оформлення тексту.
|
Відпрацювати навички об'єднання
та розділення фігурного тексту
|
|
06.04
|
№68
|
Ділова графіка.
|
Підготувати повідомлення
«Можливості ділової графіки в професії»
|
|
08.04
|
№69
|
Практична
робота 9. Робота з текстом.
Макетування. Художнє оформлення тексту.
|
Виконати практичну роботу.
Підготуватися до контрольної роботи
|
|
08.04
|
№70
|
Підсумково-узагальнюючий урок
|
Виконати контрольну роботу у Google Form
(Потрібно перейти за
посиланням. У нижній частині форми ОБОВЯЗКОВО натискути
кнопку «Надіслати результат»)
|
Група №20
Дата
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
Допоміжні ресурси
|
Завдання
|
18.03
|
№23
|
Інструктаж з
БЖД. Практична робота №2 «Оформлення письмової роботи зі створенням
бібліографічних списків та покажчиків».
|
||
20.03
|
№24
|
Інструктаж з
БЖД. Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки
документів та інформації.
Класифікація
офісної техніки.
|
Презентація до
уроку
|
Підготувати характеристику однієї з українських
СЕД
|
25.03
|
№25
|
Інструктаж з
БЖД. Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування
документів.
|
Скласти кросворд до термінів,
які були розглянуті на уроці
|
|
01.04
|
№26
|
Інструктаж з
БЖД. Програмні засоби обробки документів та інформації.
Види систем
обробки текстів. Комунікаційні технології.
|
Знайти інформацію про одну з
сучасних видавничих систем й коротко записати її функції та характеристику
|
|
01.04
|
№27
|
Інструктаж з
БЖД. Практична робота №3 «Створення та пересилання документів».
|
Підготуйте документ для спільної роботи на вільну тему
|
|
08.04
|
№28
|
Інструктаж з
БЖД. Підсумковий урок з теми «Технічні та програмні засоби обробки
документів та інформації».
|
Виконати контрольну
роботу у Google Form
(Потрібно перейти за
посиланням. У нижній частині форми ОБОВЯЗКОВО натискути
кнопку «Надіслати результат»)
|
|
08.04
|
№29
|
Інструктаж з БЖД. Електронний документ, його
ознаки та правовий статус.
Електронний документообіг. Електронний цифровий підпис.
|
Знайти
інформацію та підготувати повідомлення про ОCR-технології
|
|
15.04
|
№30
|
Інструктаж з БЖД. Особистий та відкритий
ключі.
Сертифікат відкритого ключа ОCR-технології для розпізнавання паперових документів.
|
Створити
графічний конспект теми уроку
|
|
15.04
|
№31
|
Інструктаж з БЖД. Передавання електронних
документів. Зберігання електронних документів.
Забезпечення
конфіденційності електронних документів.
Електронний офіс.
|
Знайти
інформацію і підготувати повідомлення про те яким чином можна спільно
виконувати завдання за допомогою сервісі Google
Виконати завдання
за посиланням
|
|
22.04
|
№32
|
Інструктаж з
БЖД. Практична робота №4
«Маніпулювання електронними документами».
|
Опишіть
можливості служби Документи Google для організації спільної роботи з
документами.
Які
обмеження на файли існують у середовищі Документи Google?
|
|
22.04
|
№33
|
Інструктаж з
БЖД. Виконання індивідуальних та колективних проектів.
|
Підібрати матеріал
і створити проект за темою «Комп'ютер і його дія на поведінку, психологію
дитини.»
|
|
29.04
|
№34
|
Інструктаж з
БЖД. Захист проектів.
|
Підготувати тези
для дискусії з «Комп'ютер і його дія на поведінку, психологію дитини.»
|
|
29.04
|
№35
|
Підсумково-узагальнюючий урок
|
Повторити вивчений
матеріал
|
Група №21
Дата
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
Допоміжні ресурси
|
Завдання
|
16.03
|
№22
|
Інструктаж з БЖД. Оформлення
бібліографічних списків та покажчиків.
Правила та вимоги оформлення письмової
роботи.
Стандарти та уніфіковані системи документації.
|
Презентація до
уроку
|
Скласти бібліографічний список з 10 авторів
|
24.03
|
№23
|
Інструктаж з
БЖД. Практична робота №2 «Оформлення письмової роботи зі створенням
бібліографічних списків та покажчиків».
|
||
30.03
|
№24
|
Інструктаж з
БЖД. Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки
документів та інформації.
Класифікація
офісної техніки.
|
Презентація до
уроку
|
Підготувати характеристику однієї з українських
СЕД
|
02.04
|
№25
|
Інструктаж з
БЖД. Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування
документів.
|
Скласти кросворд до термінів,
які були розглянуті на уроці
|
|
03.04
|
№26
|
Інструктаж з
БЖД. Програмні засоби обробки документів та інформації.
Види систем
обробки текстів. Комунікаційні технології.
|
Знайти інформацію про одну з
сучасних видавничих систем й коротко записати її функції та характеристику
|
|
06.04
|
№27
|
Інструктаж з
БЖД. Практична робота №3 «Створення та пересилання документів».
|
Підготуйте документ для спільної роботи на вільну тему
|
|
06.04
|
№28
|
Інструктаж з
БЖД. Підсумковий урок з теми «Технічні та програмні засоби обробки
документів та інформації».
|
Виконати контрольну
роботу у Google Form
(Потрібно перейти за
посиланням. У нижній частині форми ОБОВЯЗКОВО натискути
кнопку «Надіслати результат»)
|
|
10.04
|
№29
|
Інструктаж з БЖД. Електронний документ, його
ознаки та правовий статус.
Електронний документообіг. Електронний цифровий підпис.
|
Знайти
інформацію та підготувати повідомлення про ОCR-технології
|
|
13.04
|
№30
|
Інструктаж з БЖД. Особистий та відкритий
ключі.
Сертифікат відкритого ключа ОCR-технології для розпізнавання паперових документів.
|
Створити
графічний конспект теми уроку
|
|
13.04
|
№31
|
Інструктаж з БЖД. Передавання електронних
документів. Зберігання електронних документів.
Забезпечення
конфіденційності електронних документів.
Електронний офіс.
|
Знайти
інформацію і підготувати повідомлення про те яким чином можна спільно
виконувати завдання за допомогою сервісі Google
Виконати завдання
за посиланням
|
|
17.04
|
№32
|
Інструктаж з
БЖД. Практична робота №4
«Маніпулювання електронними документами».
|
Опишіть
можливості служби Документи Google для організації спільної роботи з
документами.
Які
обмеження на файли існують у середовищі Документи Google?
|
|
24.04
|
№33
|
Інструктаж з
БЖД. Виконання індивідуальних та колективних проектів.
|
Підібрати матеріал
і створити проект за темою «Комп'ютер і його дія на поведінку, психологію
дитини.»
|
|
№34
|
Інструктаж з
БЖД. Захист проектів.
|
Підготувати тези
для дискусії з «Комп'ютер і його дія на поведінку, психологію дитини.»
|
||
№35
|
Підсумково-узагальнюючий урок
|
Повторити вивчений
матеріал
|
Група №25
Дата
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
Допоміжні ресурси
|
Завдання
|
17.03
|
№35
|
Підсумково-узагальнюючий
урок
|
||
17.03
|
№36
|
Основні поняття в області безпеки інформаційних
технологій. Місце і роль автоматизованих систем в управлінні
бізнес-процесами. Основні причини загострення проблеми забезпечення безпеки
інформаційних технологій.
|
Підручник В.О. Хорошко, В.С. Чередниченко, М.Є. Шелест. Основи
інформаційної безпеки http://www.dut.edu.ua/ua/lib/1/category/729/view/1365
|
Скласти опорний конспект за наданим матеріалом
|
25.03
|
№37
|
Інструктаж з БЖД. Інформація та інформаційні відносини.
Суб'єкти інформаційних відносин, їх інтереси та безпека, шляхи нанесення їм
шкоди. Безпека інформаційних технологій.
|
Презентація до уроку
|
|
31.03
|
№38
|
Інструктаж з БЖД. Загрози безпеці інформації в
автоматизованих системах. Основні джерела і шляхи реалізації загроз безпеки
та каналів проникнення і несанкціонованого доступу до відомостей та
програмного коду:
|
Опрацювати
конспект
Скласти словник термінів (сленг
програмістів, хакерів), що стосуються інформаційної безпеки
|
|
31.03
|
№39
|
Інструктаж з БЖД. Основні ненавмисні і навмисні штучні
загрози. Технічні засоби
добування інформації.
Програмні засоби добування інформації.
|
Опрацювати конспект
Ознайомитися з інформацією про віруси і
шкідливі програми на сайті Zillya! (вірусна енциклопедія)
|
|
07.04
|
№40
|
Інструктаж з БЖД. Об'єкти захисту. Види заходів
протидії загрозам безпеки. Переваги та недоліки різних видів заходів захисту.
Основні принципи побудови системи безпеки інформації в автоматизованій
системі.
|
Опрацювати
конспект
Підготувати повідомлення про порушення і
відповідальність у сфері захисту інформації (на конкретних прикладах)
|
|
07.04
|
№41
|
Інструктаж з БЖД. Правові основи забезпечення безпеки
інформаційних технологій. Закони України та інші нормативно- правові акти, що
регламентують відносини суб'єктів в інформаційній сфері та захист інформації.
Відповідальність за порушення у сфері захисту інформації та неправомірного
використання автоматизованих систем.
|
Створіть інформаційний бюлетень із правилами комп’ютерного етикету. Розмісіть роботу на Google-диску, наддайте доступ, для перегляду і
редагування викладачу і 2 одногрупникам
|
|
14.04
|
№42
|
Інструктаж з БЖД. Основні захисні механізми, які
реалізуються в рамках різних заходів і засобів захисту.
|
За матеріалами Інтернету
підготуйте бюлетень “Як придумати
надійний пароль і де його зберігати”.
|
|
14.04
|
№43
|
Інструктаж з БЖД. Ідентифікація та аутентифікація
користувачів.
Розмежування доступу зареєстрованих користувачів до
ресурсів автоматизованих систем. Реєстрація та оперативне оповіщення про
події безпеки.
|
Опрацювати матеріал, виписати
означення та пояснити термін “двоетапна аутентифікація»
|
|
21.04
|
№44
|
Інструктаж з БЖД. Криптографічні методи захисту
інформації.
Контроль цілісності програмних і інформаційних ресурсів
|
Підготувати повідомлення про
шифрувальну машину Енігма, шифрування RSA.
|
|
21.04
|
№45
|
Інструктаж з БЖД. Виявлення атак.
Захист периметра комп'ютерних мереж.
Керування механізмами захисту. Міжнародні стандарти інформаційної безпеки.
|
За
матеріалами Інтернету підготуйте доповідь
«Які є види мережевих атак?».
|
|
№46
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №1 «Використання
засобів операційної системи для керування інформаційною безпекою»
|
Презентація до уроку
|
||
№47
|
Інструктаж з БЖД. Проблеми забезпечення безпеки в
комп'ютерних системах і мережах. Типова корпоративна мережа. Рівні
інформаційної інфраструктури корпоративної мережі. Мережеві загрози,
вразливості і атаки. Засоби захисту мереж.
|
За матеріалами Інтернету
підготуйте бюлетень на тему: «Історія
розвитку програм для захисту інформації”.
|
Група №26
Дата
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
Допоміжні ресурси
|
Завдання
|
16.03
|
№23
|
Інструктаж з
БЖД. Практична робота №2 «Оформлення письмової роботи зі створенням
бібліографічних списків та покажчиків».
|
||
23.03
|
№24
|
Інструктаж з
БЖД. Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки
документів та інформації.
Класифікація
офісної техніки.
|
Презентація до
уроку
|
Підготувати характеристику однієї з українських
СЕД
|
30.03
|
№25
|
Інструктаж з
БЖД. Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування
документів.
|
Скласти кросворд до термінів,
які були розглянуті на уроці
|
|
06.04
|
№26
|
Інструктаж з
БЖД. Програмні засоби обробки документів та інформації.
Види систем
обробки текстів. Комунікаційні технології.
|
Знайти інформацію про одну з
сучасних видавничих систем й коротко записати її функції та характеристику
|
|
13.04
|
№27
|
Інструктаж з
БЖД. Практична робота №3 «Створення та пересилання документів».
|
Підготуйте документ для спільної роботи на вільну тему
|
|
№28
|
Інструктаж з
БЖД. Підсумковий урок з теми «Технічні та програмні засоби обробки
документів та інформації».
|
Виконати контрольну
роботу у Google Form
(Потрібно перейти за
посиланням. У нижній частині форми ОБОВЯЗКОВО натискути
кнопку «Надіслати результат»)
|
||
№29
|
Інструктаж з БЖД. Електронний документ, його
ознаки та правовий статус.
Електронний документообіг. Електронний цифровий підпис.
|
Знайти
інформацію та підготувати повідомлення про ОCR-технології
|
||
№30
|
Інструктаж з БЖД. Особистий та відкритий
ключі.
Сертифікат відкритого ключа ОCR-технології для розпізнавання паперових документів.
|
Створити
графічний конспект теми уроку
|
||
№31
|
Інструктаж з БЖД. Передавання електронних
документів. Зберігання електронних документів.
Забезпечення
конфіденційності електронних документів.
Електронний офіс.
|
Знайти
інформацію і підготувати повідомлення про те яким чином можна спільно
виконувати завдання за допомогою сервісі Google
Виконати завдання
за посиланням
|
||
№32
|
Інструктаж з
БЖД. Практична робота №4
«Маніпулювання електронними документами».
|
Опишіть
можливості служби Документи Google для організації спільної роботи з
документами.
Які
обмеження на файли існують у середовищі Документи Google?
|
||
№33
|
Інструктаж з
БЖД. Виконання індивідуальних та колективних проектів.
|
Підібрати матеріал
і створити проект за темою «Комп'ютер і його дія на поведінку, психологію
дитини.»
|
||
№34
|
Інструктаж з
БЖД. Захист проектів.
|
Підготувати тези
для дискусії з «Комп'ютер і його дія на поведінку, психологію дитини.»
|
||
№35
|
Підсумково-узагальнюючий урок
|
Повторити вивчений
матеріал
|
Немає коментарів:
Дописати коментар