Дистанційне навчання.Зарубіжна література

Матеріали та завдання для опрацювання

Із предмета «Зарубіжна література» з 13.03.20-22.05.2020

ПІДРУЧНИКИ ДЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ «ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА»
Електронна пошта викладача Гудим І.М.:
inna.gudym@gmail.com

ПІДРУЧНИК 1. «Зарубіжна література (рівень стандарту)» підручник для 10 класу (авт. Ісаєва О. О.; Клименко Ж. В.; Мельник А. О.) -2018

ПІДРУЧНИК 2. «Зарубіжна література (рівень стандарту)» підручник для 11 класу (авт. Ісаєва О. О.; Клименко Ж. В.; Мельник А. О.) -2019

ПІДРУЧНИК 3. Є. Волощук Світова література: Хрестоматія-посібник для 11 класу

Група №20

Дата

уроку

Тема уроку

Допоміжні ресурси

Завдання

17.03.

№37

Розвиток мовлення. (у). Пошуки сенсу буття й призначення людини у п’єсі «Фауст» Й. Ґете Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації.

Схема до твору

Накреслити схему в зошиті.

Скласти цитатний план до образу Фауста або Маргарити (на вибір учня)

24.03.

№38

Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору.

Audio-text 2. Йоганн Вольфґанґ Ґете. Фауст. IІ частина. Останній монолог Фауста. (читає Г. Кудряшов)

Вивчити напам’ять монолог Фауста  Й. В. Ґете «Фауст»

31.03

№39

Модерністська проза початку ХХ ст. (загальна характеристика). Світоглядні й естетичні засади модернізму, його художнє новаторство. Модерністські явища в художній прозі на початку ХХ ст. Ф. Кафка, Дж. Джойс і М. Пруст як зачинателі модернізму в європейській прозі. Німецькомовна проза

Франц Кафка (1883 – 1924). «Перевтілення». Життя і творчий шлях Ф. Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення».

Кафка: людина як впольована тварина

Франц Кафка. Перевтілення (уривок). Переклад Євгена Поповича (читає Г. Кудряшов)

 

Опрацювати с. 27-33 (Підручник 2)

Читати новелу «Перевтілення» Ф.Кафки

Виконати самостійно словникову роботу

07.04

№40

Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність. Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Особливості композиції, функції фантастики. Характерні риси стилю Ф. Кафки, поєднання реалістичних і міфологічних елементів у гротескному світі.

Презентація до уроку

Опрацювати с. 33-36 (Підручник 2)

Виписати цитати до образу Грегора Замзи

14.04

№41

Росія. Михайло Опанасович Булгаков (1891 – 1940). «Майстер і Маргарита».

Життєвий і творчий шлях М. Булгакова. М. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. 

Документально-постановочний фільм «Михайло Булгаков. Прокляття Майстра»

Опрацювати с. 39-42

(Підручник 2)

Підготувати повідомлення на тему «Булгаков і Україна»

28.04

№42

Роман «Майстер і Маргарита» як «роман-лабіринт» зі складною філософською проблематикою. Культурні та літературні джерела твору. Взаємодія трьох світів у творі: світ радянської дійсності, біблійної давнини та фантастичної «дияволіали». Особливості композиції («роман у романі») та оповідної структури.

Екранізація роману «Майстер і Маргарита» М. Булгакова

Опрацювати с. 44-48

(Підручник 2)

Скласти цитатний план до образу Майстра або Маргарити (на вибір учня)

30.04

№43

Морально-філософський зміст «єршалаїмських» розділів твору. Трагізм долі митця (майстра). Проблеми кохання й творчості. Засоби комічного (сатира, сарказм, пародія та ін.) й трагічного (гротеск, трансформація простору й часу та ін.).

 

 Виписати визначення понять «сатира», «сарказм», «пародія», «гротеск».

Скласти порівняльну таблицю «Головні герої роману «Майстер і Маргарита» та їх прообрази»*

06.05

№44

Контрольний твір.  Проблема метафоричного світобачення в оповідання Ф. Кафки «Перевтілення» або

Образ  Майстра у романі «Майстер і Маргарита» М.Булгакова.

 

Написати твір за темою Проблема метафоричного світобачення в оповідання Ф. Кафки «Перевтілення»» або

«Образ  Майстра у романі «Майстер і Маргарита» М. Булгакова».

(Результати роботи надіслати за електронною адресою inna.gudym@gmail.com)

Група №21

Дата

уроку

Тема уроку

Допоміжні ресурси

Завдання

03.04

№32

Контрольна робота №4 з тем «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці», «Драматургія кінця XIX  -  початку XX ст.» .  Тести.

 

Виконати контрольну роботу у Google Form за посиланням

06.04

№33

Бразилія. Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування».

Презентація до уроку

Матеріали для опрацювання

Опрацювати с.222-225 (Підручник 1)

Ознайомитися із сторінкою

https:/www.facebook.com/paulocoelho;

Читати роман «Алхімік» Паоло Коельйо.

10.04

№34

Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.

Презентація до уроку

Опрацювати с.225(Підручник 1)

Заповнити опорну схему

13.04

№35

Виклики сучасного світу. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача. Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність

 

Опрацювати с.6-7 (Підручник 2)

Підготувати питання для взаємоопитування

17.04

№36

Німеччина. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи.

Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). «Фауст» (І ч.), останній монолог Фауста (ІІ ч.). Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст». Особливості  композиції. Проблематика.

Презентація до уроку

Скласти хронологічну  таблицю життєвого і творчого шляху Й. Гете

24.04

№37

Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору.

Audio-text 2. Йоганн Вольфґанґ Ґете. Фауст. IІ частина. Останній монолог Фауста. (читає Г. Кудряшов)

Вивчити напам’ять монолог Фауста  Й. В. Ґете «Фауст»

27.04

№38

Розвиток мовлення. (у). Пошуки сенсу буття й призначення людини у п’єсі «Фауст» Й. Ґете Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації.

 

Підготувати тез до виступу «Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації»

29.04

№39

Узагальнення і систематизація вивченого

 

Повторити вивчений матеріал

 

Група №25

Дата

уроку

Тема уроку

Допоміжні ресурси

Завдання

19.03

№24

Розвиток мовлення (у). Дискусія за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»: «Краса – явище моральне, аморальне чи «по той бік добра і зла?» Екранізації романів XIX ст.     

http://moviestape.net/katalog_filmiv/drama/2850-dorian-grej.html

Презентація до уроку

Підготувати ілюстрацію до твору Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»*

26.03.

№25

Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм. Франція Шарль Бодлер (1821 1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»).

Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера.   

Експрес урок: Вірші Шарля Бодлера

Опрацювати с.166-178.

Виписати визначення «модернізм», «символізм», «імпресіонізм», «неоромантизм», «символ».

(Підручник 1)

Вивчити напам’ять «Альбатрос».

Підготувати каліграму до поезії «Альбатрос» (переклад Д. Павличка)*

26.03.

№26

Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.

Поль Верлен (1844 1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».

Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.   

Творчий шлях Поля Верлена

Опрацювати с. 180 -190

Виконати завдання 4., с.191

(Підручник 1)

09.04

№27

Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».

Презентація до уроку

«Лекторій. Література». Випуск 10. Артюр Рембо

Артюр Рембо "Відчуття"

"Моя циганерія" Артюр Рембо

Артюр Рембо. П'яний корабель.

Опрацювати с.197 – 201.

Виконати завдання 1-4, с.201

(Підручник 1)

16.04

№28

Розвиток мовлення. Письмове аналітичне дослідження поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо (за вибором учнів).

 

Виконати письмове аналітичне дослідження поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо (за вибором учнів) (Результати роботи надіслати за електронною адресою inna.gudym@gmail.com)

23.04

№29

Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст.

 

Опрацювати с. 207-209

(Підручник 1)

Створити і заповнити порівняльну таблицю «Традиційна і «Нова» драма»

30.05

№30

Бельгія. Моріс Метерлінк (1862 – 1942). «Синій птах». М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.

Презентація до уроку

Опрацювати с.207-214

(Підручник 1)

Читати драму-феєрію «Синій птах»

07.05

№31

Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.

Екранізація  драми-феєрії «Синій птах»

Опрацювати с.215-219

(Підручник 1)

 

14.05

№32

Контрольна робота №4 з тем «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці», «Драматургія кінця XIX  -  початку XX ст.» .  Тести.

 

Виконати контрольну роботу у Google Form за посиланням

21.05

№33

Бразилія. Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування».

Презентація до уроку

Матеріали для опрацювання

Опрацювати с.222-225 (Підручник 1)

Ознайомитися із сторінкою

https:/www.facebook.com/paulocoelho;

Читати роман «Алхімік» Паоло Коельйо.

 

№34

Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.

Презентація до уроку

Опрацювати с.225(Підручник 1)

Заповнити опорну схему

 

№35

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

Група №26

Дата

уроку

Тема уроку

Допоміжні ресурси

Завдання

16.03

№24

Розвиток мовлення (у). Дискусія за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»: «Краса – явище моральне, аморальне чи «по той бік добра і зла?» Екранізації романів XIX ст.     

http://moviestape.net/katalog_filmiv/drama/2850-dorian-grej.html

Презентація до уроку

Підготувати ілюстрацію до твору Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»*

23.03.

№25

Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм. Франція Шарль Бодлер (1821 1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»).

Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера.   

Експрес урок: Вірші Шарля Бодлера

Опрацювати с.166-178.

Виписати визначення «модернізм», «символізм», «імпресіонізм», «неоромантизм», «символ».

(Підручник 1)

Вивчити напам’ять «Альбатрос».

Підготувати каліграму до поезії «Альбатрос» (переклад Д. Павличка)*

30.03.

№26

Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.

Поль Верлен (1844 1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».

Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.   

Творчий шлях Поля Верлена

Опрацювати с. 180 -190

Виконати завдання 4., с.191

(Підручник 1)

06.04

№27

Артюр Рембо (1854-1891). «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».

Презентація до уроку

«Лекторій. Література». Випуск 10. Артюр Рембо

Артюр Рембо "Відчуття"

"Моя циганерія" Артюр Рембо

Артюр Рембо. П'яний корабель.

Опрацювати с.197 – 201.

Виконати завдання 1-4, с.201

(Підручник 1)

13.04

№28

Розвиток мовлення. Письмове аналітичне дослідження поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо (за вибором учнів).

 

Виконати письмове аналітичне дослідження поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо (за вибором учнів) (Результати роботи надіслати за електронною адресою inna.gudym@gmail.com)

27.04

№29

 Зміни в драматургії на межі XIXXX ст.

 

Опрацювати с. 207-209

(Підручник 1)

Створити і заповнити порівняльну таблицю «Традиційна і «Нова» драма»

04.05

№30

Бельгія

Моріс Метерлінк (1862 – 1942). «Синій птах».

М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.

Презентація до уроку

Опрацювати с.207-214

(Підручник 1)

Читати драму-феєрію «Синій птах»

18.05

№31

Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу. 

(ЛК) Екранізації й театральні вистави за драматичними  творами кінця XIX-XX ст. 

Екранізація  драми-феєрії «Синій птах»

Опрацювати с.215-219

(Підручник 1)

 

21.05

№32

Контрольна робота №4 з тем «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці», «Драматургія кінця XIX  -  початку XX ст.» .  Тести.

 

Виконати контрольну роботу у Google Form за посиланням

 

№33

Бразилія. Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування».

Презентація до уроку

Матеріали для опрацювання

Опрацювати с.222-225 (Підручник 1)

Ознайомитися із сторінкою

https:/www.facebook.com/paulocoelho;

Читати роман «Алхімік» Паоло Коельйо.

 

№34

Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.

Презентація до уроку

Опрацювати с.225(Підручник 1)

Заповнити опорну схему

 

№35

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

 

Повторити вивчений матеріал

 

Група №30

Дата

уроку

Тема уроку

Допоміжні ресурси

Завдання

16.03

№26

Вихід на авансцену світової літератури 1950-60 рр. літератури Латинської Америки. Габріель Гарсіа Маркес (1928-2014) «Стариган із крилами» Життєвий і творчий шлях письменника

Габріель Гарсія Маркес: шлях до успіху

Є. Волощук Світова література: Хрестоматія-посібник для 11 класу

Опрацювати біографію Г. Гарсіа Маркеса с.409-411

Прочитати оповідання «Стариган із крилами» с.412-417

20.03.

№27

Органічне поєднання буденного  і фантастичного як характерні риси «магічного реалізму» в оповіданні «Стариган із крилами»

Експрес-урок 17. Г. Ґарсіа Маркес. Стариган із крилами

Скласти цитатний план до образу Старого

23.03.

№28

Урок розвитку мовлення. Переказ фрагменту твору (усно).

 

Надіслати переказ фрагменту твору Габріеля Гарсіа Маркеса «Стариган із крилами»

30.03.

№29

Контрольна робота з теми: «Із літератури другої половини ХХ століття»

 

Завдання для виконання контрольної роботи

06.04

№30

Постмодернізм у літературі другої половини ХХ ст. Сучасний літературний процес (огляд). Співіснування і взаємодія різних стилів, напрямів, течій. «Утеча культури на університетські кафедри», виживання і конкуренція художньої літератури з «відео», «мультимедіа», Інтернетом та іншими реаліями сучасності: «від Інтернету до Гуттенберга» У. Еко. Помітні сучасні літературні явища: творчість Ричарда Баха, Патріка Зюскінда, Паоло Коельо, Італо Кальвіно, Мілана Кундери, Харукі Муракамі, Дена Брауна та ін.

Є. Волощук Світова література: Хрестоматія-посібник для 11 класу

Екранізація роману П. Зюскінда «Запахи»

 

Опрацювати с. 446-448.

Подивитися екранізацію роману П. Зюскінда «Запахи»

Підготувати питання для взаємоопитування

06.04

№31

Милорад Павич (1929-2009). «Дамаскин». «Перший письменник третього тисячоліття» М. Павич

Милорад Павич

Опрацювати с. 449-451.

Скласти хронологічну таблицю життєвого і творчого шляху М. павича.

Читати оповідання «Дамаскин»

13.04

№32

Утілення в оповіданні «Дамаскин» рис постмодернізму

Презентація до уроку

Знайти у тексті твору портретні характеристики героїв. Підготувати повідомлення про Йована Дамаскина*

13.04

№33

Контрольний твір по темі : ,, Із літератури кінця ХХ – початку  ХІХ ст.’’

 

Написати твір (Результати роботи надіслати за електронною адресою inna.gudym@gmail.com)

27.04

№34

Найвидатніші здобутки світової літератури доби античності, середньовіччя, Відродження, ХVII і ХVIIІ ст., а також ХІХ століття (доби романтизму)

Матеріали для опрацювання

Підготувати повідомлення про представників доби романтизму

27.04

№35

Найвидатніші здобутки світової літератури доби ХІХ століття (доби реалізму та раннього модернізму), а також ХХ – початку ХХІ століття (у т.ч. сучасного літературного процесу)

https://zarlit.com/lesson/11klas/67.html

Повторити вивчений матеріал

 

Група №31

Дата

уроку

Тема уроку

Допоміжні ресурси

Завдання

19.03

№35

Найвидатніші здобутки світової літератури доби ХІХ століття (доби реалізму та раннього модернізму), а також ХХ – початку ХХІ століття (у т.ч. сучасного літературного процесу)

https://zarlit.com/lesson/11klas/67.html

Повторити вивчений матеріал

 

Група №36

Дата

уроку

Тема уроку

Допоміжні ресурси

Завдання

17.03

№18

Тема Другої світової в повоєнні десятиліття.  Б. Брехт ( 1898 – 1956 ) ,, Життя Галілея ’’. Життєвий і творчий шлях письменника. «Епічний театр» Брехта.

Презентація до уроку

Матеріали для опрацювання

Опрацювати біографію Б. Брехта.

Виписати і визначення «епічного театру».

Читати драму Б.Брехта «Життя Галілея»» с.272-305 (Підручник 3)

 

24.03.

№19

Проблема моральної відповідальності вчених за наслідки наукових досліджень у драмі «Життя Галілея». Неоднозначність образу Галілея. Інтелектуальний характер драми.

Презентація до уроку

 

Підготувати виступ на тему «Актуальність драми «Життя Галілея»».*

31.03.

№20

Урок позакласного читання: Б. Пастернак «Нобелівська премія»

Матеріали для опрацювання

Б. Пастернак — «Нобелівська премія» (відеозапис)

Ознайомитися з сюжетом роману Б Пастернака «Доктор Живаго»

07.04.

№21

А. Камю ( 1913 – 1960 ) « Чума». Життєвий і творчий шлях письменника, його філософські та естетичні погляди. Камю і екзистенціалізм.

Презентація до уроку

Опрацювати с. 305-308 (Підручник 3)

Читати роман А. Камю «Чума» с. 308-343

10.04

№22

Абсурд і трагічний стоїцизм у романі ,, Чума ’’. Композиція і стиль твору.

Презентація до уроку

Скласти цитатний план до образу лікаря Ріє.

14.04

№23

Урок розвитку мовлення. План і конспект літературно – критичної статті(письмово).

Тетяна БІЛЯШЕВИЧ «ОБРАЗ ТВАРИНИ У ПРОЗІ АЛЬБЕРА КАМЮ»

 

Скласти план (простий або складний)до літературно – критичної статті

(Результати роботи надіслати за електронною адресою inna.gudym@gmail.com)

17.04

№24

Е. М. Хемінгуей ( 1899 – 1961 ) «Старий і море»

Життєвий і творчий шлях Е. Хемінгуея, особливості його поетики і стилю.

Презентація до уроку

https://www.youtube.com/watch?v=Z-Obuk7EZCQ

Скласти хронологічну таблицю життєвого і творчого шляху Е. Хемінгуея.

Читати повість – притчу «Старий і море»

23.04

№25

,, Старий і море ’’ – повість – притча про людину. ,, Життєподібний ’’ сюжет і філософсько – символічний зміст твору.  

Презентація до уроку

Експрес-урок. Е. Хемінгуей. Старий і море

Е.М. Гемінґвей. «Старий і море»

Написати фанфік до твору*

24.04

№26

Вихід на авансцену світової літератури 1950-60 рр. літератури Латинської Америки. Габріель Гарсіа Маркес (1928-2014) «Стариган із крилами» Життєвий і творчий шлях письменника

Габріель Гарсія Маркес: шлях до успіху

Є. Волощук Світова література: Хрестоматія-посібник для 11 класу

Опрацювати біографію Г. Гарсіа Маркеса с.409-411

Прочитати оповідання «Стариган із крилами» с.412-417

28.04

№27

Органічне поєднання буденного  і фантастичного як характерні риси «магічного реалізму» в оповіданні «Стариган із крилами»

Експрес-урок 17. Г. Ґарсіа Маркес. Стариган із крилами

Скласти цитатний план до образу Старого

30.04

№28

Урок розвитку мовлення. Переказ фрагменту твору (усно).

 

Надіслати переказ фрагменту твору Габріеля Гарсіа Маркеса «Стариган із крилами»

05.05

№29

Контрольна робота з теми: «Із літератури другої половини ХХ століття»

 

Завдання для виконання контрольної роботи

07.05

№30

Постмодернізм у літературі другої половини ХХ ст. Сучасний літературний процес (огляд). Співіснування і взаємодія різних стилів, напрямів, течій. «Утеча культури на університетські кафедри», виживання і конкуренція художньої літератури з «відео», «мультимедіа», Інтернетом та іншими реаліями сучасності: «від Інтернету до Гуттенберга» У. Еко. Помітні сучасні літературні явища: творчість Ричарда Баха, Патріка Зюскінда, Паоло Коельо, Італо Кальвіно, Мілана Кундери, Харукі Муракамі, Дена Брауна та ін.

Є. Волощук Світова література: Хрестоматія-посібник для 11 класу

Екранізація роману П. Зюскінда «Запахи»

 

Опрацювати с. 446-448.

Подивитися екранізацію роману П. Зюскінда «Запахи»

Підготувати питання для взаємоопитування

08.05

№31

Милорад Павич (1929-2009). «Дамаскин». «Перший письменник третього тисячоліття» М. Павич

Милорад Павич

Опрацювати с. 449-451.

Скласти хронологічну таблицю життєвого і творчого шляху М. павича.

Читати оповідання «Дамаскин»

08.05

№32

Утілення в оповіданні «Дамаскин» рис постмодернізму

Презентація до уроку

Знайти у тексті твору портретні характеристики героїв. Підготувати повідомлення про Йована Дамаскина*

12.05

№33

Контрольний твір по темі : ,, Із літератури кінця ХХ – початку  ХІХ ст.’’

 

Написати твір (Результати роботи надіслати за електронною адресою inna.gudym@gmail.com)

13.05

№34

Найвидатніші здобутки світової літератури доби античності, середньовіччя, Відродження, ХVII і ХVIIІ ст., а також ХІХ століття (доби романтизму)

Матеріали для опрацювання

Підготувати повідомлення про представників доби романтизму

19.05

№35

Найвидатніші здобутки світової літератури доби ХІХ століття (доби реалізму та раннього модернізму), а також ХХ – початку ХХІ століття (у т.ч. сучасного літературного процесу)

https://zarlit.com/lesson/11klas/67.html

Повторити вивчений матеріал

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар