Матеріали та
завдання для опрацювання
Із предмета «Зарубіжна
література» з 13.03.20-22.05.2020
ПІДРУЧНИКИ ДЛЯ
ОПРАЦЮВАННЯ «ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА»
Електронна пошта викладача Гудим І.М.: inna.gudym@gmail.com
ПІДРУЧНИК 3. Є. Волощук Світова література: Хрестоматія-посібник для
11 класу
Група №20
Дата |
№ уроку |
Тема уроку |
Допоміжні ресурси |
Завдання |
17.03. |
№37 |
Розвиток мовлення.
(у). Пошуки сенсу буття й призначення людини у п’єсі
«Фауст» Й. Ґете Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської
цивілізації. |
Схема до твору |
Накреслити схему в зошиті. Скласти цитатний план до образу Фауста або Маргарити
(на вибір учня) |
24.03. |
№38 |
Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і
Маргарита. Жанрова своєрідність твору. |
Audio-text 2. Йоганн Вольфґанґ Ґете. Фауст. IІ частина.
Останній монолог Фауста. (читає Г. Кудряшов) |
|
31.03 |
№39 |
Модерністська проза
початку ХХ ст. (загальна характеристика). Світоглядні й естетичні засади
модернізму, його художнє новаторство. Модерністські явища в художній прозі на
початку ХХ ст. Ф. Кафка, Дж. Джойс і М. Пруст як
зачинателі модернізму в європейській прозі. Німецькомовна проза Франц Кафка (1883 – 1924). «Перевтілення».
Життя і творчий шлях Ф. Кафки. Зображення відчуження особистості в
новелі «Перевтілення». |
Кафка: людина як
впольована тварина Франц Кафка.
Перевтілення (уривок). Переклад Євгена Поповича (читає Г. Кудряшов)
|
Опрацювати с. 27-33
(Підручник 2) Читати новелу «Перевтілення» Ф.Кафки Виконати самостійно
словникову роботу |
07.04 |
№40 |
Образ Грегора Замзи:
проблемність, метафоричність, символічність. Розкриття у творі світового
буття як абсурдного. Особливості композиції, функції фантастики. Характерні
риси стилю Ф. Кафки, поєднання реалістичних і міфологічних елементів у
гротескному світі. |
Опрацювати с. 33-36
(Підручник 2) Виписати цитати до
образу Грегора Замзи |
|
14.04 |
№41 |
Росія. Михайло Опанасович Булгаков (1891 – 1940).
«Майстер і Маргарита». Життєвий і творчий шлях
М. Булгакова. М. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в
умовах тоталітарної радянської системи.
|
Документально-постановочний
фільм «Михайло Булгаков. Прокляття Майстра» |
Опрацювати с. 39-42 (Підручник 2) Підготувати
повідомлення на тему «Булгаков і Україна» |
28.04 |
№42 |
Роман «Майстер і Маргарита» як
«роман-лабіринт» зі складною філософською проблематикою. Культурні та
літературні джерела твору. Взаємодія трьох світів у творі: світ радянської дійсності, біблійної давнини та
фантастичної «дияволіали». Особливості композиції («роман у романі»)
та оповідної структури. |
Опрацювати с. 44-48 (Підручник 2) Скласти цитатний
план до образу Майстра або Маргарити (на вибір учня) |
|
30.04 |
№43 |
Морально-філософський зміст «єршалаїмських» розділів
твору. Трагізм долі митця (майстра). Проблеми кохання й творчості. Засоби комічного
(сатира, сарказм, пародія та ін.) й трагічного (гротеск, трансформація
простору й часу та ін.). |
|
Виписати визначення понять «сатира», «сарказм», «пародія», «гротеск». Скласти
порівняльну таблицю «Головні герої роману «Майстер і Маргарита» та їх прообрази»* |
06.05 |
№44 |
Контрольний твір.
Проблема метафоричного
світобачення в оповідання Ф. Кафки «Перевтілення» або Образ Майстра у романі «Майстер і Маргарита»
М.Булгакова. |
|
Написати твір за темою Проблема метафоричного світобачення в оповідання Ф. Кафки
«Перевтілення»» або «Образ Майстра у романі «Майстер і Маргарита» М. Булгакова». (Результати роботи
надіслати за електронною адресою inna.gudym@gmail.com) |
Група №21
Дата |
№ уроку |
Тема уроку |
Допоміжні ресурси |
Завдання |
03.04 |
№32 |
Контрольна робота №4 з тем «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в
ліриці», «Драматургія кінця XIX - початку XX ст.» . Тести.
|
|
Виконати контрольну
роботу у
Google Form
за
посиланням |
06.04 |
№33 |
Бразилія. Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік». Значення творчості
П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік».
Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування». |
Опрацювати с.222-225 (Підручник 1) Ознайомитися із сторінкою https:/www.facebook.com/paulocoelho; Читати роман «Алхімік»
Паоло Коельйо. |
|
10.04 |
№34 |
Система образів (пастух
Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у
творі. Ознаки роману-притчі. |
Опрацювати с.225(Підручник
1) |
|
13.04 |
№35 |
Виклики сучасного світу. Значення літератури та
культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької
школи для популяризації світової літератури й формування українського читача.
Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за
мир і духовність |
|
Опрацювати с.6-7 (Підручник
2) Підготувати питання
для взаємоопитування |
17.04 |
№36 |
Німеччина. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток
Європи. Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). «Фауст» (І ч.),
останній монолог Фауста (ІІ ч.). Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете
для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст». Особливості композиції. Проблематика. |
Скласти
хронологічну таблицю життєвого і
творчого шляху Й. Гете |
|
24.04 |
№37 |
Опозиція Фауст –
Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору. |
Audio-text 2. Йоганн Вольфґанґ Ґете. Фауст. IІ частина.
Останній монолог Фауста. (читає Г. Кудряшов) |
|
27.04 |
№38 |
Розвиток мовлення. (у). Пошуки сенсу буття й призначення людини у п’єсі «Фауст» Й. Ґете Образ
Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. |
|
Підготувати тез до
виступу «Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації» |
29.04 |
№39 |
Узагальнення і
систематизація вивченого |
|
Повторити вивчений
матеріал |
Група №25
Дата |
№ уроку |
Тема уроку |
Допоміжні ресурси |
Завдання |
19.03 |
№24 |
Розвиток мовлення (у). Дискусія за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»: «Краса –
явище моральне, аморальне чи «по той бік добра і зла?» Екранізації романів
XIX ст. |
http://moviestape.net/katalog_filmiv/drama/2850-dorian-grej.html |
Підготувати
ілюстрацію до твору Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»* |
26.03. |
№25 |
Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку
XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.
Франція Шарль Бодлер (1821 – 1867). «Квіти зла» («Альбатрос»,
«Відповідності», «Вечорова гармонія»). Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти
зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у
віршах Ш. Бодлера. |
Опрацювати с.166-178. Виписати визначення
«модернізм», «символізм»,
«імпресіонізм», «неоромантизм», «символ». (Підручник 1) Вивчити напам’ять «Альбатрос». Підготувати
каліграму до поезії «Альбатрос» (переклад Д. Павличка)* |
|
26.03. |
№26 |
Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму.
Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. Поль Верлен (1844 – 1896). «Поетичне мистецтво»,
«Осіння пісня». Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів
природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність
лірики. |
Опрацювати с. 180
-190 Виконати завдання
4., с.191 (Підручник 1) |
|
09.04 |
№27 |
Артюр Рембо (1854-1891).
«Голосівки», «Моя циганерія». Художнє
новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті
«Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія». |
Опрацювати с.197 –
201. Виконати завдання
1-4, с.201 (Підручник 1) |
|
16.04 |
№28 |
Розвиток мовлення. Письмове аналітичне дослідження
поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо (за вибором учнів). |
|
Виконати письмове
аналітичне дослідження поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо (за
вибором учнів) (Результати роботи надіслати за електронною адресою inna.gudym@gmail.com)
|
23.04 |
№29 |
Зміни в драматургії на межі
XIX–XX ст. |
|
Опрацювати с. 207-209 (Підручник 1) Створити і заповнити
порівняльну таблицю «Традиційна і «Нова» драма» |
30.05 |
№30 |
Бельгія. Моріс Метерлінк (1862 – 1942). «Синій птах». М. Метерлінк
як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру. |
Опрацювати с.207-214 (Підручник 1) Читати драму-феєрію «Синій птах» |
|
07.05 |
№31 |
Ідея одухотворення життя й
відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості
розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу. |
Опрацювати с.215-219 (Підручник 1)
|
|
14.05 |
№32 |
Контрольна робота №4 з тем «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в
ліриці», «Драматургія кінця XIX - початку XX ст.» . Тести.
|
|
Виконати контрольну
роботу у
Google Form
за
посиланням |
21.05 |
№33 |
Бразилія. Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік». Значення творчості
П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік».
Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування». |
Опрацювати с.222-225 (Підручник 1) Ознайомитися із сторінкою https:/www.facebook.com/paulocoelho; Читати роман «Алхімік»
Паоло Коельйо. |
|
|
№34 |
Система образів (пастух
Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у
творі. Ознаки роману-притчі. |
Опрацювати с.225(Підручник
1) |
|
|
№35 |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
|
Повторити вивчений
матеріал |
Група №26
Дата |
№ уроку |
Тема уроку |
Допоміжні ресурси |
Завдання |
16.03 |
№24 |
Розвиток мовлення (у). Дискусія за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»: «Краса –
явище моральне, аморальне чи «по той бік добра і зла?» Екранізації романів
XIX ст. |
http://moviestape.net/katalog_filmiv/drama/2850-dorian-grej.html |
Підготувати
ілюстрацію до твору Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»* |
23.03. |
№25 |
Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку
XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.
Франція Шарль Бодлер (1821 – 1867). «Квіти зла» («Альбатрос»,
«Відповідності», «Вечорова гармонія»). Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти
зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у
віршах Ш. Бодлера. |
Опрацювати с.166-178. Виписати визначення «модернізм»,
«символізм», «імпресіонізм», «неоромантизм», «символ». (Підручник 1) Вивчити
напам’ять «Альбатрос». Підготувати каліграму до поезії «Альбатрос» (переклад
Д. Павличка)* |
|
30.03. |
№26 |
Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму.
Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. Поль Верлен (1844 – 1896). «Поетичне мистецтво»,
«Осіння пісня». Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів
природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність
лірики. |
Опрацювати с. 180
-190 Виконати завдання
4., с.191 (Підручник 1) |
|
06.04 |
№27 |
Артюр Рембо (1854-1891).
«Голосівки», «Моя циганерія». Художнє
новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті
«Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія». |
Опрацювати с.197 –
201. Виконати завдання
1-4, с.201 (Підручник 1) |
|
13.04 |
№28 |
Розвиток мовлення. Письмове аналітичне дослідження
поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо (за вибором учнів). |
|
Виконати письмове аналітичне
дослідження поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо (за вибором
учнів) (Результати роботи надіслати за електронною адресою inna.gudym@gmail.com)
|
27.04 |
№29 |
Зміни в драматургії
на межі XIX–XX ст. |
|
Опрацювати с. 207-209 (Підручник 1) Створити і заповнити
порівняльну таблицю «Традиційна і «Нова» драма» |
04.05 |
№30 |
Бельгія Моріс Метерлінк (1862 – 1942). «Синій птах». М. Метерлінк як теоретик і практик «нової
драми». Концепція символістського театру. |
Опрацювати с.207-214 (Підручник 1) Читати драму-феєрію «Синій птах» |
|
18.05 |
№31 |
Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених
зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики.
Символіка образів. Трактування фіналу. (ЛК) Екранізації й театральні
вистави за драматичними творами кінця
XIX-XX ст. |
Опрацювати с.215-219 (Підручник 1)
|
|
21.05 |
№32 |
Контрольна робота №4 з тем «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в
ліриці», «Драматургія кінця XIX - початку XX ст.» . Тести.
|
|
Виконати контрольну
роботу у
Google Form
за
посиланням |
|
№33 |
Бразилія. Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік». Значення творчості
П. Коельйо для сучасності. Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік».
Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування». |
Опрацювати с.222-225 (Підручник 1) Ознайомитися із сторінкою https:/www.facebook.com/paulocoelho; Читати роман «Алхімік»
Паоло Коельйо. |
|
|
№34 |
Система образів (пастух
Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у
творі. Ознаки роману-притчі. |
Опрацювати с.225(Підручник
1) |
|
|
№35 |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
|
Повторити вивчений
матеріал |
Група №30
Дата |
№ уроку |
Тема уроку |
Допоміжні ресурси |
Завдання |
16.03 |
№26 |
Вихід на авансцену
світової літератури 1950-60 рр. літератури Латинської Америки. Габріель
Гарсіа Маркес (1928-2014) «Стариган із крилами» Життєвий і творчий шлях
письменника |
Габріель Гарсія Маркес: шлях до
успіху Є.
Волощук Світова література: Хрестоматія-посібник для 11 класу |
Опрацювати
біографію Г. Гарсіа Маркеса с.409-411 Прочитати оповідання «Стариган із крилами» с.412-417 |
20.03. |
№27 |
Органічне поєднання буденного і
фантастичного як характерні риси «магічного реалізму» в оповіданні «Стариган
із крилами» |
Скласти цитатний план до образу Старого |
|
23.03. |
№28 |
Урок розвитку мовлення. Переказ фрагменту твору (усно). |
|
Надіслати переказ
фрагменту твору Габріеля Гарсіа
Маркеса «Стариган із крилами» |
30.03. |
№29 |
Контрольна робота з теми: «Із літератури другої половини ХХ століття» |
|
Завдання для
виконання контрольної роботи |
06.04 |
№30 |
Постмодернізм у літературі другої половини ХХ ст. Сучасний літературний
процес (огляд). Співіснування і взаємодія різних стилів, напрямів, течій.
«Утеча культури на університетські кафедри», виживання і конкуренція
художньої літератури з «відео», «мультимедіа», Інтернетом та іншими реаліями
сучасності: «від Інтернету до Гуттенберга» У. Еко. Помітні сучасні
літературні явища: творчість Ричарда Баха, Патріка Зюскінда, Паоло Коельо,
Італо Кальвіно, Мілана Кундери, Харукі Муракамі, Дена Брауна та ін. |
Є.
Волощук Світова література: Хрестоматія-посібник для 11 класу Екранізація
роману П. Зюскінда «Запахи»
|
Опрацювати с. 446-448. Подивитися екранізацію роману П. Зюскінда «Запахи» Підготувати питання для взаємоопитування |
06.04 |
№31 |
Милорад Павич (1929-2009). «Дамаскин». «Перший письменник третього тисячоліття» М. Павич |
Опрацювати с. 449-451.
Скласти
хронологічну таблицю життєвого і творчого шляху М. павича. Читати оповідання
«Дамаскин» |
|
13.04 |
№32 |
Утілення в оповіданні «Дамаскин» рис
постмодернізму |
Знайти у тексті
твору портретні характеристики героїв. Підготувати повідомлення про Йована
Дамаскина* |
|
13.04 |
№33 |
Контрольний твір по темі : ,, Із
літератури кінця ХХ – початку ХІХ
ст.’’ |
|
Написати твір
(Результати роботи надіслати за електронною адресою inna.gudym@gmail.com) |
27.04 |
№34 |
Найвидатніші здобутки світової літератури доби
античності, середньовіччя, Відродження, ХVII і ХVIIІ ст., а також ХІХ століття (доби романтизму) |
Підготувати
повідомлення про представників доби романтизму |
|
27.04 |
№35 |
Найвидатніші
здобутки світової літератури доби ХІХ століття (доби реалізму та раннього
модернізму), а також ХХ – початку ХХІ століття (у т.ч. сучасного
літературного процесу) |
Повторити вивчений матеріал |
Група №31
Дата |
№ уроку |
Тема уроку |
Допоміжні ресурси |
Завдання |
19.03 |
№35 |
Найвидатніші
здобутки світової літератури доби ХІХ століття (доби реалізму та раннього
модернізму), а також ХХ – початку ХХІ століття (у т.ч. сучасного
літературного процесу) |
Повторити вивчений матеріал |
Група №36
Дата |
№ уроку |
Тема уроку |
Допоміжні ресурси |
Завдання |
17.03 |
№18 |
Тема Другої
світової в повоєнні десятиліття. Б. Брехт ( 1898 – 1956 ) ,, Життя Галілея ’’. Життєвий і
творчий шлях письменника. «Епічний театр» Брехта. |
Опрацювати біографію Б. Брехта. Виписати і визначення «епічного театру». Читати драму Б.Брехта «Життя Галілея»» с.272-305 (Підручник 3)
|
|
24.03. |
№19 |
Проблема моральної відповідальності вчених
за наслідки наукових досліджень у драмі «Життя Галілея». Неоднозначність
образу Галілея. Інтелектуальний характер драми. |
Презентація до
уроку
|
Підготувати виступ на тему «Актуальність драми «Життя Галілея»».* |
31.03. |
№20 |
Урок позакласного читання: Б. Пастернак «Нобелівська премія» |
Ознайомитися з
сюжетом роману Б Пастернака «Доктор Живаго» |
|
07.04. |
№21 |
А. Камю ( 1913 – 1960 ) « Чума». Життєвий і творчий шлях письменника, його
філософські та естетичні погляди. Камю і екзистенціалізм. |
Опрацювати с.
305-308 (Підручник 3) Читати роман А.
Камю «Чума» с. 308-343 |
|
10.04 |
№22 |
Абсурд і
трагічний стоїцизм у романі ,, Чума ’’. Композиція і стиль твору. |
Скласти цитатний план до образу лікаря Ріє. |
|
14.04 |
№23 |
Урок розвитку
мовлення. План і конспект літературно –
критичної статті(письмово). |
Тетяна БІЛЯШЕВИЧ «ОБРАЗ ТВАРИНИ У ПРОЗІ АЛЬБЕРА КАМЮ»
|
Скласти план
(простий або складний)до літературно
– критичної статті (Результати роботи
надіслати за електронною адресою inna.gudym@gmail.com) |
17.04 |
№24 |
Е. М.
Хемінгуей ( 1899 – 1961 ) «Старий і море» Життєвий і творчий шлях Е. Хемінгуея, особливості
його поетики і стилю. |
Скласти
хронологічну таблицю життєвого і творчого шляху Е. Хемінгуея. Читати повість – притчу «Старий і море» |
|
23.04 |
№25 |
,, Старий і море ’’ – повість – притча про
людину. ,, Життєподібний ’’ сюжет і філософсько – символічний зміст твору. |
Написати фанфік до
твору* |
|
24.04 |
№26 |
Вихід на авансцену
світової літератури 1950-60 рр. літератури Латинської Америки. Габріель
Гарсіа Маркес (1928-2014) «Стариган із крилами» Життєвий і творчий шлях
письменника |
Габріель Гарсія Маркес: шлях до
успіху Є.
Волощук Світова література: Хрестоматія-посібник для 11 класу |
Опрацювати
біографію Г. Гарсіа Маркеса с.409-411 Прочитати оповідання «Стариган із крилами» с.412-417 |
28.04 |
№27 |
Органічне поєднання буденного і
фантастичного як характерні риси «магічного реалізму» в оповіданні «Стариган
із крилами» |
Скласти цитатний план до образу Старого |
|
30.04 |
№28 |
Урок розвитку мовлення. Переказ фрагменту твору (усно). |
|
Надіслати переказ
фрагменту твору Габріеля Гарсіа
Маркеса «Стариган із крилами» |
05.05 |
№29 |
Контрольна робота з теми: «Із літератури другої половини ХХ століття» |
|
Завдання для
виконання контрольної роботи |
07.05 |
№30 |
Постмодернізм у літературі другої половини ХХ ст. Сучасний літературний
процес (огляд). Співіснування і взаємодія різних стилів, напрямів, течій.
«Утеча культури на університетські кафедри», виживання і конкуренція
художньої літератури з «відео», «мультимедіа», Інтернетом та іншими реаліями
сучасності: «від Інтернету до Гуттенберга» У. Еко. Помітні сучасні
літературні явища: творчість Ричарда Баха, Патріка Зюскінда, Паоло Коельо,
Італо Кальвіно, Мілана Кундери, Харукі Муракамі, Дена Брауна та ін. |
Є.
Волощук Світова література: Хрестоматія-посібник для 11 класу Екранізація
роману П. Зюскінда «Запахи»
|
Опрацювати с. 446-448. Подивитися екранізацію роману П. Зюскінда «Запахи» Підготувати питання для взаємоопитування |
08.05 |
№31 |
Милорад Павич (1929-2009). «Дамаскин». «Перший письменник третього тисячоліття» М. Павич |
Опрацювати с.
449-451. Скласти
хронологічну таблицю життєвого і творчого шляху М. павича. Читати оповідання
«Дамаскин» |
|
08.05 |
№32 |
Утілення в оповіданні «Дамаскин» рис
постмодернізму |
Знайти у тексті
твору портретні характеристики героїв. Підготувати повідомлення про Йована
Дамаскина* |
|
12.05 |
№33 |
Контрольний твір по темі : ,, Із
літератури кінця ХХ – початку ХІХ
ст.’’ |
|
Написати твір
(Результати роботи надіслати за електронною адресою inna.gudym@gmail.com) |
13.05 |
№34 |
Найвидатніші здобутки світової літератури доби
античності, середньовіччя, Відродження, ХVII і ХVIIІ ст., а також ХІХ століття (доби романтизму) |
Підготувати
повідомлення про представників доби романтизму |
|
19.05 |
№35 |
Найвидатніші здобутки
світової літератури доби ХІХ століття (доби реалізму та раннього модернізму),
а також ХХ – початку ХХІ століття (у т.ч. сучасного літературного процесу) |
Повторити вивчений матеріал |
Немає коментарів:
Дописати коментар